God idé
En overfylt søppelkasse full av papir, kan bare bety en ting … Tom skriver en bok. Det er en krim, selvfølgelig! Tom oppdager snart at historien kommer til liv (inkludert en femme fatale som har fattet interesse for Mikey Spillane).