I begynnelsen
Vi starter med et SOLGT-skilt på utsiden av det som vil bli huset til Rick og Ginger. På innsiden er huset tomt - ingen Rick, ingen Ginger, ingen Tom og ikke noen møbler. Bare Jerry som sklir lykkelig over de bare gulvene. Han har huset for seg selv.