Papirflyjakten
Tom vil bestemt ødelegge moroa for Jerry og Tuffy når de lager papirfly. Men han dummer seg ordentlig ut når han lager papirfly av det eneste eksemplaret av Gingers oldemors oppskrift på fruktkake.