Livets knallharde skole
Som en storebror. Får Jerry en trøtt Tuffy ut av sengen og lager frokost til dem begge, vasker ham, får på ham ryggsekken og får ham forbi den gamle gretne katten og over til naboens hus hvor Winston venter.