Fantomet, den snakkende hunden og den sterke, sterke, sterke sausen!
Daphne får en telefon fra en venn som trenger hjelp. Gjengen drar til Nashville i Tennessee for å møte ingen ringere enn countrystjerna Kacey Musgraves!