Den grusomme nyinnspillingen av Jekyll og Hyde!
Scooby og mysterieløser-gjengen er på sett med skuespilleren Sandy Duncan. De lager en nyinnspilling av den originale "Jekyll og Hyde"-filmen. Men et Jekyll-monster dukker opp. Kan Duncan og mysteriegjengen overleve dette Jekyll-monsteret?