Du er kul, Scooby Doo
High school er over og nå vil Shaggy, Scooby, Velma, Daphne og Fred bare leve livet. De bestemmer seg for å legge ut på en kjøretur med Mysteriebilen. Siden dette kan bli deres siste sommerferie sammen er de på jakt etter moro og eventyr.