Angrepet av Weird Al-osaurus!
Når mysteriegjengen kjører gjennom Rocky Mountains, oppdager de en trekkspill-camp drevet av ingen ringere enn Weird Al Yankovic! Men trekkspillgleden forsvinner når en grusom dinosaur (en fryktet allosaurus) angriper campen.