Slutt å klovne!
Shaggy og Scooby tar med seg gjengen for å hilse på deres gode venn, skuespiller og komiker, Kenan Thompson. Han forbereder et spesielt solo-show for å redde en gammel tv-kanal i Atlanta, Georgia, som sliter med å overleve.