The Garrison Commander
Claires møte med en britisk general blir anspent når kaptein Jack Randall slutter seg til dem til lunsj. En medisinsk krise gir Claire en viss utsettelse, men så blir hun alene med Randall – en farlig mann som vil vite hva hun skjuler.