#Xmas
Interiørdesigneren Jen sliter med sosiale medier, skaper en falsk familie for å imponere et designmerke.
Interiørdesigneren Jen har problemer med sosiale medier. Når et stort designmerke får opp øynene for henne, skaper hun en liksomfamilie for å vinne.