Michela er frustrert
Allan og Michela drar på date etter å ha tilbragt natten sammen. Michela vil at de skal sove sammen igjen. I villaen er det synkronsvømmekonkurranse. På festen fortsetter Allan å flørte med Shanice, til Michelas store frustrasjon.