Date og drama
Andrea drar på date med Kevin, eksen til Solveig, som hun fremdeles har sterke følelser for. Ett bilde fra daten skaper drama mellom Andrea og Solveig. Vitor og Rikke fortsetter å flørte. Allan er sjalu og reagerer med frustrasjon og sinne på festen.