Umulig valg
Solveig står ovenfor ett umulig valg. Stemningen er dyster etter dødens pad. Michela prøver seg på Allan, mens Allan fortsetter å flørte med Shanice til Emres store frustrasjon. I Stians fravær kaster både Emma og Jeanette seg etter Liam.