Blomstrende følelser
Følelsene blomstrer mellom Rikke og Vitor, men settes på prøve når Rikke blir konfrontert av sin nye eks, Liam. Emre jobber med tilliten hos Shanice etter at han takket ja til suiten med Jeanette. Liam og Allan sammenlikner historier med Rikke.