Gull i munn
Odda og Tinashe er tilbake med en ny thriller, denne gang mot Håvard og Margrethe, hvem har marginene med seg denne gangen? «Lynsjakk» og «Hvor har jeg sett deg før?» er krevende krydder i kveldens episode.