Politiet - Tango 38
Vi følger Oslo politidistrikts «Seksjon for trafikk og sjøtjeneste» på oppdrag i og rundt hovedstaden. Politibilen Tango 38 er nesten alltid ute i Oslos travle gater for å sikre befolkningens trygghet og å bekjempe kriminalitet.