«Jack of all trades»
Galvan Mehidi og Tara Lina Shahin jakter sin første seier i Alle mot alle – kan de ta den mot ekteparet Harald Meling Dobloug og Katarina Flatland? Det blir i alle fall dramatikk fra start til slutt, og «Jernteppet» og «Bak sladden» bidrar til spenningen.