Festkveld, men med lekser
Fredrik Græsvig og Martine Aurdal viser stigende form, kan det holde til seier mot Henrik Thodesen og Gunhild Dahlberg? Det blir en uhyre jevn kamp, der vi blant annet får gjensyn med «Skolelys i blinde» og «Nicos nøtter».