Lemur Love
Di zoo dan Akuarium New York, singa laut lembu jantan Clyde dan Tacoma bertukar tempat untuk bertemu kumpulan betina. Lemur Sifaka Gemina dan Andri jadi pasangan pembiakan demi spesies dan khinzir sungai merah kesayangan Vanessa jalani pembedahan mata.