Kangaroos in Trees
Kanguru pokok di zoo itu mendapat pasangan dan kakitangan berharap untuk generasi baharu. Selepas berbulan-bulan kuarantin, hari perpindahan sepasang ular Mang Mountain dan anak spoonbill Afrika Sterling berkongsi ikatan istimewa dengan penjaganya.