Bronx Blizzard
Zoo menyambut Edward si musang bertelinga kelawar sebagai duta haiwan terbaru. Amani si aardvark jalani pembedahan gigi, dan pelikan mendapat rumah musim sejuk baru. Musim salji membawa keseronokan bermain bagi haiwan dan kerja keras bagi kakitangan zoo.