King Snake
Simon dan Sara dipanggil untuk mengumpul ular yang hidup dari kandang taman, seekor itik dengan mata kail yang tersangkut di kerongkongnya dibawa ke hospital dan seekor musang muda ditemui terjerat dalam jaring.