Badger
Luwak pertama tahun ini tiba di pusat tapi kecederaannya akibat serangan anjing mungkin terlalu teruk untuk dia bertahan. Simon jawab panggilan tentang rusa terperangkap dan Sara selamatkan tupai dengan ekor dipintal.