In Search of the Bengal Tiger
Dari pergunungan Nepal ke hutan India Selatan, Frank teroka Himalaya yang bahaya untuk cari harimau Bengal. Dalam perjalanan, dia jumpa haiwan liar dan temu bual mangsa serangan harimau.