The Fight for Territory
Wilayah adalah rumah, tempat haiwan berehat, mencari makanan atau beranak. Banyak haiwan sangat kewilayahan: menandai, melindungi dan mempertahankan negara kecil daripada pencerobohan orang asing: kelangsungan hidup haiwan itu bergantung padanya.