The Fight for Life
Ketahui pelbagai sebab yang menyebabkan haiwan menghadapi pertarungan sukar, daripada pergaduhan tangan ke tangan yang sengit, pertunjukan fesyen yang aman, paparan berwarna-warni dan kejohanan atau pertandingan tarian yang mewah.