The Fight for Food
Kelangsungan hidup yang paling tulen adalah berdasarkan makan. Semuanya adalah aksesori: jika tiada makanan, tidak sihat, kuat dan tangkas, anda tidak boleh bersaing untuk mengawan, tidak boleh mempertahankan keluarga, serta banyak lagi untuk terus hidup.