We All Go a Little Mad Sometimes
Halusinasi yang menakutkan membuatkan Elena terketar-ketar dan keliru. Dia membuat pengakuan yang memeritkan kepada Stefan. Matt memberikan Damon maklumat yang mengejutkan tentang Profesor Shane (David Alpay).