American Gothic
Semasa berada di sebuah bandar kecil di Pennsylvania dengan Rebekah (Claire Holt), Elena mempunyai pertemuan yang mengejutkan dengan Elijah (Daniel Gillies). Klaus menerima bantuan Caroline yang berat hati.