Into the Wild
Shane (DAVID ALPAY) mengetuai ekspedisi ke pulau terpencil yang mana dia percaya tersembunyinya rahsia penawar. Rebekah (CLAIRE HOLT) dan Elena meneruskan persaingan mereka.