Bring It On
Pandangan baharu Elena membuatkan semua orang bimbang. Damon dan Rebekah (Claire Holt) bekerja bersama-sama, tapi nasihatnya yang tak diingini membuatkan dia lalai. Klaus cuba menggunakan Hayley (Phoebe Tonkin).