Home to Slay
Trixie dan David buat keputusan berani untuk menunjukkan perapian asal rumah itu, tapi rakan mereka Lisa Vanderpump menegaskan ia satu kesilapan besar dan perlu dibaiki. Kini hanya tinggal dua minggu lagi untuk pesta, masa dan bajet pasangan itu diuji.