Out of the Closet and Into the Bedroom
Untuk inspirasi, Trixie mendapat bantuan daripada Orville Peck dan Nicole Byer dan David menyediakan motel untuk pesta ulang tahun mereka dengan bantuan daripada Juno Birch.