Oh Honey! I'm Home!
Trixie dan David meminta bintang muda Hartanah, Christine Quinn untuk mencarikan rumah pertama mereka bersama-sama di Hollywood, tapi ia memerlukan pengubahsuaian bersaiz queen. Trixie memanggil Scott Brothers.