Shaken, Served and Slayed
Tekanan meningkat untuk menyelesaikan pengubahsuaian. Trixie meminta Katya membawa bar vintaj untuk pejabat sementara David menangani halaman. Teres dan bilik matahari di Motel mendapat peningkatan dengan bantuan Cat Very Gay.