A Cry Baby
Memakai Tokkofuku Toman buat kali pertama, Takemichi menuju ke perhimpunan itu, terkejut melihat Naib Presiden Valhalla; Hanma dan Chifuyu berdiri di sebelah Mikey. Valhalla menyertai Toman, bukan itu sahaja, pengasasnya ialah Kisaki Tetta.