Revenge
Selepas selamatkan Draken, Takemichi kembali ke masa kini. Akkun memenuhi impiannya dan kejadian yang disebabkan Geng Tokyo Manji yang membunuh Hina tidak berlaku. Selepas Naoto beritahu yang Hina masih hidup, mereka berdua menemuinya.