Respect
Takemichi berjaya menang melawan Kiyomasa dalam pertarungan satu lawan satu. Dengan bantuan Akkun dan rakan-rakannya dari Mizo Mid, mereka berjaya melindungi Draken sehingga ambulans tiba. Bagaimanapun, Draken tidak sedarkan diri.