World’s Most Dangerous Highways
Di Chengdu, Zhang Guo Quan berlumba dengan masa untuk menyeberangi sempadan Tibet. Selepas terselamat daripada bencana alam terburuk di Himachal Pradesh, Sonu meneruskan perjalanannya ke Leh, Ladakh.