Trucking In A Disaster Zone
Pemandu lori wanita Yogita bergelut dengan kabut tebal dan hujan untuk mengambil kargo di Meghalaya. Di Himalaya, pemandu lori Sonu berdepan dengan bencana alam terburuk dalam 100 tahun lalu.