Trucking Is (Not) A Man’s Job
Di Xinjiang, Guo Quan memulakan perjalanan trak ke Khunjerab, mencapai ketinggian 4,733 meter manakala pemandu lori wanita Yogita melawan gelombang panas di lebuh raya di India Tengah.