Hanoi
Luke Nguyen meneruskan pengembaraan kulinari di bandar lama Hanoi. Sepanjang perjalanannya, dia mencuba beberapa hidangan paling ikonik di rantau ini, mengunjungi pusat latihan kulinari kendalian KOTO dan mengalami budaya yang meriah.