Dalat
Luke meneroka banyak makanan jalanan dan pilihan hasil tempatan segar yang terdapat di Dalat. Dia meluangkan masa dengan pengasas bersama Orlar untuk membincangkan pengeluaran makanan selamat dan perubahan iklim.