Team Black OP Counter-terrorism
Skuad elit melalui latihan sukar dalam pertempuran jarak dekat, simulasi penembak tepat dan peperangan bandar, kemudian misi untuk menyelamatkan kapal yang dirampas, sambil membebaskan tebusan dengan selamat.