Team Black OP Jungle Warfare
Skuad elit dalam misi melalui kawasan hutan yang tebal. Mereka menyusup dari pantai untuk meletupkan bahan letupan di belakang barisan musuh, dan kemudian mesti cuba melepaskan diri secara dramatik dari tebing setinggi 70 meter.