Soy Milk, Camellia Oil and More
Tradisi masakan Taiwan yang kaya ditampilkan, ATV menakluki kawasan yang paling sukar, dan prostetik canggih membantu orang berjalan kembali, semuanya kerana produk buatan Taiwan.