Keajaiban Kejuruteraan
Pengeluar lampu depan terbesar di dunia mendedahkan rahsia kejayaan mereka dan cara teknologi terkini mengubah fungsi pencahayaan auto. Kemudian, kemajuan Taiwan dalam kanta lekap membolehkan pilihan yang selesa untuk membetulkan masalah penglihatan.