Inked
Henry Golding di bahagian terakhir upacara di mana dia memenuhi cabaran terakhir: tatu "bejalai". Selama beberapa jam menyakitkan, dia tunduk kepada seni kuno tatu ditoreh tangan sambil merenung perjalanannya yang menakjubkan.