Departures
Pelakon Henry Golding bermula perjalanan penemuan diri sebelum perkahwinan akhir tahun ini. Dalam upacara "Bejalai," dia meneroka suku Penan nomad di hutan Borneo untuk menguji keupayaannya untuk terus hidup.